דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מס' 05/2024 להצבת והפעלת עגלת קפה במתחם המועצה

עמותת תפו"ח (תרבות, פנאי, ותיקים וחינוך) ביישובי דרום השרון (להלן: "העמותה" ו/או "המזמינה"), מבקשת לקבל הצעות להצבת והפעלת עגלת קפה (להלן: "העגלה") שיימצא במתחם המועצה האזורית דרום השרון, בסמוך לחווה החקלאית, ובצמוד לחורשת האלונים, (להלן: "המתחם") ופונה בזאת למציעים מתאימים להגיש הצעותיהם, והכל בהתאם למפורט להלן במסמך זה ובמסמכים הנלווים לו. 

את מסמכי המכרז והמסמכים הנלווים וכן את נוסח הסכם ההתקשרות ונספחיו שהזוכה יידרש לחתום עליו (להלן: "מסמכי המכרז" ) ניתן לרכוש תמורת תשלום במזומן על סך של 2,500 ₪ במשרדי העמותה, קרית המועצה, 1, נווה ירק, 4994500, (להלן: ״משרדי העמותה״), בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:30-15:00, החל מיום הפרסום ועד יום אחד לפני מועד ההגשה. עלות הרכישה לא תוחזר בכל מקרה.
ניתן לעיין במסמכי המכרז קודם לרכישתם, ללא תשלום, באתר האינטרנט של העמותה, החל מיום 12.12.2024 בכתובת https://www.dsharon.org.il/bids/#bids_10 .
מציע אשר גילה סתירות ו/או אי בהירויות במסמכי המכרז, יפנה בכתב לעמותה ויפרט בפנייתו את מהות הסתירה ו/או אי הבהירות שנתגלתה. פניית המציע תעשה במשלוח לדוא"ל [email protected] , עד ליום 26.12.2024 שעה 12:00.
את ההצעות בצרוף כל מסמכי המכרז הנדרשים חתומים כמפורט במסמכי המכרז, יש להכניס למעטפה המקורית הנושאת את מספר ושם המכרז בלבד, כשהיא סגורה וללא כל סימני זיהוי או כל רישום נוסף, ולהגיש את ההצעה במסירה ידנית, במשרדי העמותה, ברחוב קרית המועצה, 1, נווה ירק, 4994500, לקבל אישור וחתימת נציג/ת העמותה על מועד ושעת מסירת המעטפה, ולהפקידה בנוכחות נציג/ת העמותה, בתיבת המכרזים, לא יאוחר מיום  09.01.2025 בשעה 12:00.
לא יתקבלו מעטפות מכרז ו/או מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל.
הוראות המכרז מנוסחות מטעמי נוחות בלשון זכר/נקבה, אך מתייחסות ל-2 המינים כאחד.

בכבוד רב,
עמותת תפו"ח (תרבות, פנאי, ותיקים וחינוך)
ביישובי דרום השרון
מכרז להצבת והפעלת עגלת קפה - עמותת תפוח חורשת אלונים

מענה לשאלות הבהרה