מכרזים
מכרז פומבי מס' 1/2024 - למנהל/ת אגף מינהלת ותיקים
עמותת תפו"ח – תרבות, פנאי, וותיקים וחינוך בלתי פורמלי ( להלן: " העמותה ") הינה תאגיד עירוני בבעלות מלאה של מועצה אזורית דרום השרון.
העמותה מזמינה מועמדים/ת מתאימים להגיש מועמדות לתפקיד:
תיאור המשרה: מנהל/ת אגף מינהלת ותיקים
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנכ"ל/ית עמותת תפו"ח
דרוג דרגה: חוזה בכירים 60%-70% משכר מנכ"ל/ית העמותה בכפוף לאישור משרד הפנים.
תיאור תמציתי של תפקיד:
- התווית מדיניות העמותה בתחום אוכלוסיית הגיל השלישי והוותיקים וביצועה באמצעות גיבוש תכנית עבודה שנתית ורב שנתית המותאמת למדיניות המועצה.
- ניהול כספי שוטף וכולל על פי מטרות האגף והעמותה.
- הגדרת תפקידים וניהול צוות העובדים תוך כדי ליווי והנחייה מקצועית.
- קיום קשרי חוץ ושיתופי פעולה עם גופים ומוסדות ברמה אזורית וארצית.
- גיוס משאבים, פרסום ושיווק.
- העלאת יוזמות והנעת תהליכים לפיתוח שירותים חדשים.
- עבודה שוטפת עם ועדי היישובים ובעלי תפקידים רלוונטיים בישובים.
- גיוס עובדים/ת, לתפקידים השונים באגף, בשיתוף עם גורמי כוח האדם בעמותה.
- פועל/ת בשיתוף פעולה עם הממונה והעמיתים בעמותה ובהתאם להנחיותיהם ועל פי מדיניות עמותת תפו"ח.
- ביצוע מטלות נוספות לפי דרישת ממונה
דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר אקדמי המוכר ע"י המל"ג או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמאי –
ניסיון מקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחום העיסוק הנדרש.
עבור הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון
עבור טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון
ניסיון ניהולי:
ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול כוח אדם ותקציבים, בתחום העיסוק הנדרש.
המועמד/ת נדרש/ת לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו/ה בדרישות התפקיד.
מועמד/ת שלא יצרף/תצרף תיעוד כאמור תיפסל מועמדותו/ה על הסף.
כישורים אישיים:
יכולת ניהול, ארגון, תכנון, ביצוע, בקרה ופיקוח.
יכולת הכנה וניהול תקציב.
יכולת ניהול משא ומתן.
יכולת פיתוח והפעלת פרויקטים.
יכולת ניהול והפעלת צוות עובדים.
יכולת לקיים תקשורת תקינה עם עובדים, בעלי תפקידים, מוסדות וארגונים.
יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות .
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון תאריך 17.11.2024.
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.
להגשת מועמדות לחץ/י כאן
בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
- תבחן עדיפות למועמד.ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
- ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
- פירוט הליכי המיון למשרה:
1. בדיקת עמידה בתנאי הסף במשאבי אנוש.
2. מועמדים שעומדים בתנאי הסף יוזמנו לועדת מכרזים בהתאם להנחיות משרד הפנים.
בכבוד רב,
מירית כץ
מנכ"לית העמותה