דלג לתוכן העמוד

הארכת מועד - מכרז חיצוני מס' 21/2024: מנהל.ת אגף שירותים חברתיים

מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

תיאור המשרה:     מנהל.ת אגף שירותים חברתיים

היקף משרה:         100%

כפיפות ארגונית מנכ"ל המועצה

דרוג דרגה:            חוזה בכירים 60%-70% משכר מנכ"ל בהתאם להנחיות משרד הפנים.

עיקרי התפקיד:

  • מנהל.ת אגף השירותים חברתיים, מתכנן.ת ומארגן.ת את העבודה וחלוקתה.
  • אחראי.ת לעבודה התקינה של האגף על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום המועצה.
  • פועל.ת לקידום רווחת התושבים ושותף.ה לתכנון החברתי ביישוב.
  • אחראי.ת בפני ראש המועצה לתפקוד תקין של האגף לביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של המועצה, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והביטחון החברתי והמועצה.
  • פועל.ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, הוראות תקנון עבודה סוציאלית וחוזרי מנכ"ל ואחראי ליישום מדיניות זו.
  • אחראי.ת להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
  • אחראי.ת לניהול - גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
  • יוזמ.ת, מפתח.ת ומקיימ.ת קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף או עם שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ.
  • אחראי.ת לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב.ת מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה.
  • אחראי.ת להתפתחותם המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים.ות.
  • אחראי.ת להדרכה, השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף.
  • אחראי.ת להבטחת מתן השירותים בהתאם לצרכי עבודת האגף ובהתאם לאמות מידה מקצועיות.
  • פועל.ת לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
  • מבצע.ת פעולות בתיאום עם ראש המועצה והמנכ"ל בתחומי הרווחה.
  • אחריות על מכלול אוכלוסיה בחירום.
  • ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.ה

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • עובד.ת סוציאלי.ת בעל.ת תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה.
  • יתרון לבעל.ת תואר שני (בנוסף לדרישה לתואר האקדמאי בעבודה סוציאלית) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי , ניהול מלכ"רים, גישור ויישוב סכסוכים , הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים -חובה.
  • בוגר.ת הכשרה ניהולית או תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן על ידי גורם אקדמי מוכר ומוכר על ידי המשרד (מועמד.ת שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס(.

ניסיון מקצועי וניהולי:

  • 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית.
  • יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
  • הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן
  • ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה, במשא ומתן עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.
  • ניסיון ניהולי של 3 שנים – ניהול ישיר של 6 עובדים לפחות בכפיפות ישירה.
  •  בעל.ת יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין.
  •  בעל.ת ידע בהפעלה ובהדרכת צוות עובדים.
  • רצוי היכרות וידע בתחום השלטון המקומי.

הגשת מועמדות:           

ניתן להגיש מועמדות עד ליום  שני תאריך 28/10/2024.

למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.

להגשת מועמדות לחץ/י כאן

  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
  • תבחן עדיפות למועמד.ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
  • המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
  • מועמדים העומדים בתנאי הסף כאמור, יישלחו למבחן מיון במכון חיצוני בטרם התכנסותה של וועדת הבחינה.
  • עלה מספר המועמדים שעמדו בדרישות המתאימות במבחן המיון על שמונה, יוזמנו לוועדת הבחינה שמונת המועמדים שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר.

בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה