מכרזים
מכרז חיצוני מס' 20/2024: מנהל.ת מחלקת שכר
מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תיאור המשרה: מנהל.ת מחלקת שכר
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהל אגף ההון האנושי
דרוג דרגה: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
תיאור התפקיד:
- ריכוז נושא תשלום השכר לעובדים במועצה
- הכנת תשלומי שכר לעובדים
- חישוב רכיבי שכר העובדים, עפ"י שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד, והזנתם למערכת המידע.
- אחריות על תשלום השכר לעובדים בזמן ובמועדים הקבועים ברשות.
- בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע.
- בדיקת התאמת נתוני השכר בתלוש להסכמים הקיבוציים החלים על כל עובד.ת באופן שוטף.
- הפקת דוחות חודשיים ושנתיים לשלטונות המס.
- ביצוע בקרות ודוחות שכר, ניהול תיקי עובדים
- טיפול בבירורי שכר אל מול העובד.ת
- מענה לדרישת הבהרות ממשרד הפנים וממשרד האוצר בנושא תשלומי שכר.
- מתן מענה בנושא שכר להנהלת המועצה.
- טיפול בפרישת עובדים כולל הסברים על טפסי פרישה, חישוב מענקי פרישה ותנאי פרישה.
- ניהול ארכיב יחידת השכר
- ביצוע בקרות שכר חודשיות לבחינת התאמת תלושי השכר להסכמים קיבוציים.
- הפקת דוחות ניהוליים ממערכת השכר.
- הקמת עובדים חדשים במערכת ועדכון עובדים פורשים.
- ניהול תיק עובד.ת , הכולל את כלל האסמכתאות והמסמכים הרלוונטיים לתיק שכר.
- ביצוע כל מטלה המנותבת על ידי הממונה הישיר.ה
דרישות התפקיד:
השכלה: בעל.ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
קורסים והכשרות מקצועיות: תעודת חשב.ת שכר
ניסיון מקצועי:
- עבור בעל.ת תואר אקדמאי: ניסיון של 4 שנים בתחום ניהול השכר בארגון.
- עבור הנדסאי.ת רשומ.ה: ניסיון של 5 שנים בתחום ניהול השכר בארגון.
- עבור טכנאי.ת רשומ.ה: ניסיון של 6 שנים בתחום ניהול השכר בארגון.
יתרון לבעלי.ות ניסיון ברשויות מקומיות.
דרישות נוספות:
- היכרות עם תוכנות Office ועם תוכנות מחשב לניהול שכר.
- ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים במועצה ומחוצה לה.
- שירותיות.
- איפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות.
- יכולות אנליטיות גבוהות.
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני תאריך 16/09/2024
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.
- מועמד.ת עם מוגבלות זכאי.ת לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- בהתאם לחוק העדפה מתקנת בישראל, תינתן עדיפות לקליטת מועמדים עם מוגבלות ולאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד.ת בעל.ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
- גילוי נאות: התפקיד מאויש ע"י ממלאת מקום.
בכבוד רב
אושרת גני-גונן
ראש המועצה