מכרזים
11/2023 - סגן.ית מנהלת אגף חשבות ותקציבים
מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תיאור המשרה: סגן.ית מנהלת אגף חשבות ותקציבים
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף חשבות ותקציבים
דרוג דרגה: חוזה אישי (50%-40% משכר מנכ"ל)
תיאור תמציתי של תפקיד:
- סיוע למנהלת האגף בניהול ובתכנון המדיניות.
- פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף ועל יישום הנחיות הגזברית.
- ניהול, בקרה ופיקוח על מערך חשבונאי ופיננסי של הרשות:
- וידאו ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם להוראות הדין הקיים ולהנחיות להנהלת חשבונות ודווח כספי ברשויות מקומיות.
- וידוא רישום כל הפעולות הכספיות בספרי הרשות.
- פיקוח על ניהול ספרי חו"ז (חייבים וזכאים), בהתאם להוראות הדין הקיים ולהנחיות להנהלת חשבונות ודווח כספי ברשויות מקומיות.
- פיקוח על התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות לבין יתרות ודו"חות המתקבלים מהבנקים.
- פיקוח על התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות למערך הגבייה ולכל מערך אחר ברשות.
- דיווחים למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים, לרבות לשלטונות המס, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
- דיווח שוטף על עסקאות אקראי במקרקעין למע"מ.
- תכנון מערך המלוות ופיקוח עליו, כולל הכנת תחזיות פירעון מלוות.
- ניהול ופיקוח על תזרים המזומנים של הרשות.
- עריכת דו"חות רבעוניים ושנתיים ודיווח למשרד הפנים.
- ליווי המועצה מול המבקר החיצוני: הכנת חומרים עפ"י דרישה ומתן מענה לביקורת.
- ייעוץ בנושאים כספיים וחשבונאים לרשות.
- ניהול, בקרה ופיקוח על תקציב רגיל של הרשות:
- הובלת תכנון, ארגון, תפעול בבניית הצעה שנתית של התקציב הרגיל של הרשות
- עבודה שוטפת מול מנהלי יחידות בארגון: מתן מענה מקצועי, הכוונה והדרכה לעניין תקציב היחידה בארגון, בקרת תכנון מול ביצוע ואחריות על הפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
- ניהול, מעקב ובקרה על ביצוע ההוצאות וההכנסות של התקציב הרגיל ושמירה על האיזון התקציבי.
- הובלת תכנון וביצוע של עדכון תקופתי של התקציב הרגיל.
- הפקת דוחות מנהלים תקופתיים לניתוח ובקרה על תחום ההוצאות וההכנסות בתקציב הרגיל.
- עבודה שוטפת מול הוועדים המקומיים ומזכירי היישובים השונים: עריכת אומדן מקדמות ובדיקת תקציבי הוועדים המקומיים בשיתוף עם המחלקה המוניציפאלית, מתן מענה מקצועי, הכוונה והדרכה לעניין תקציבי השוטף והפיתוח של הוועד המקומי.
- ניהול בקרה בנושא מיצוי הכנסות ממשלה.
- ניהול ספרי הנכסים של הרשות המקומית וטיפול שוטף בנכסי הרשות בכל הנוגע לבסיס התקשרות והפן הפיננסי.
- הכנת בדיקות כדאיות כלכלית , ניתוחי רווחיות שונים ותוכניות התייעלות.
- הכנת דוחות לגופי הביקורת השונים בתחום העיסוק ולפי דרישה.
- הכנת דיווחים ומצגות לפי דרישת ההנהלה, הצגת נתונים בפני הנהלה והנהלה בכירה לפי צורך.
- ייעול ושיפור תהליכי ושיטות העבודה ונהלים של הרשות הקשורים לעבודות האגף.
- ביצוע מטלה המנותבת ע"י הממונה הישירה או מי מטעמה.
דרישות התפקיד:
השכלה:
-
בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל.ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד מהתחומים הבאים :
חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה או תעודת רואה חשבון בתוקף .
ניסיון מקצועי:
- 4 שנות ניסיון במהלך העשור האחרון, בתחום החשבונאות, כלכלה או כספים.
ניסיון ניהולי:
- 2 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
ידע מוכח בתוכנת אקסל ובפונקציות מורכבות.
כישורים אישים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, כושר למידה, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, כושר התמדה, תודעת שירות גבוהה , יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים, כושר ניהול מו"מ.
הגשת מועמדות:
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.
להגשת מועמדות לחץ/י כאן
- בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
- תבחן עדיפות למועמד.ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
- מועמדים העומדים בתנאי הסף כאמור, יישלחו למבחן מיון במכון חיצוני בטרם התכנסותה של וועדת הבחינה.
- עלה מספר המועמדים שעמדו בדרישות המתאימות במבחן המיון על שמונה, יוזמנו לוועדת הבחינה שמונת המועמדים שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר.
בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה