דלג לתוכן העמוד

05/2023- הארכת מועד- מנהל/ת פרויקטים (PMO) באגף הנדסה (100% משרה)

מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

 תיאור המשרה: מנהל.ת פרויקטים (PMO) באגף הנדסה

 היקף משרה: 100% משרה

 כפיפות ארגונית: מהנדס המועצה

 דרוג דרגה: מודל שכר שקלי לעובדים בחוזים אישיים

תיאור תמציתי של תפקיד:

  • אחריות על מעקב ובקרה של תקציבי ולוחות הזמנים של הפרויקטים ההנדסיים במועצה, וכן על שיפור תהליכי ניהול הפרויקטים הנ"ל.
  • ניהול רוחבי של תהליכי תכנון, רישוי וביצוע בפרויקטים ההנדסיים של המועצה.
  • אחריות על ליווי וניהול הליך התכנון מול גופי התקצוב השונים (משה"ח, משהב"ש, מפעל הפיס, טוטו וכו' (לרבות טיפול הגשת חשבונות, השגת וניצול הרשאות להקמה ו/או שיפוץ מבנ"צ )מעונות יום, גני ילדים, מתנ"סים, בתי ספר וכו').
  • ליווי פרויקטים בתחום הבנייה הציבורית, אישור כתבי כמויות, הכנת חומרים למכרז, ליווי הליך המכרז, ליווי הליכי התקשרות חוזית, ליווי הליכי הפיקוח ופיקוח עליון עד מסירת המבנים לרשות לרבות שנת בדק, אישור וחתימה על חשבונות קבלנים וספקים.
  • הכנת תכנית שנתית ורב-שנתית.
  • אחראי/ת על הכנת חומר מקצועי לתביעות משפטיות בתחומי פרויקטי הבינוי של הרשות בבית המשפט ככל שיידרש.
  • עבודה מול גורמי פנים וחוץ מועצתיים.
  • טיפול וריכוז ועדת תמרור.
  • טיפול שוטף, תיאום, בקרה, הובלת ניהול תכנון וביצוע מול היועצים והקבלנים השונים בחלק מפרויקטי הבינוי של הרשות.
  • ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.

דרישות התפקיד:

השכלה: 
בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון עריםאו: הנדסאי בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.

ניסיון מקצועי: 

  • עבור בעל.ת תואר אקדמי כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
  • עבור הנדסאי.ת רשומ.ה: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.  
  • עבור טכנאי.ת רשומ.ה: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, כושר למידה, יכולת ארגון ותכנון, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, כושר התמדה, תודעת שירות גבוהה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, יכולת ייצוג הרשות בפני    גורמים חיצוניים, כושר ניהול מו"מ, ניהול תקציב ועמידה במסגרות התקציב.

הגשת מועמדות:

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 21/03/2023
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.

להגשת מועמדות לחץ/י כאן
  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
  • תבחן עדיפות למועמד.ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
  • ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.
  • המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.

בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה