דלג לתוכן העמוד

הארכת מועד- 46/2022 מנהל/ת מחלקת שכר

מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

תיאור המשרה: מנהל.ת מחלקת שכר

היקף משרה: 100%

כפיפות ארגונית: גזברית המועצה

כפיפות מקצועית: מנהל אגף ההון האנושי

דרוג דרגה: דרוג מנהלי 9-11 או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תיאור התפקיד:

  • ניהול מחלקת השכר, האמונה על תגמול עובדי הרשות בגין עבודתם
    1. הנחיה, הדרכה ובקרה מקצועית של עובדת היחידה.
    2. ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר.
    3. מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר.
    4. מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה.
    5. ניהול ובקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת העובדים.
  • הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות עובדים במועצה
    1. יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות על העברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל או כל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
    2. אפיון השירותים הנדרשים מתוכנות השכר ובחינת התאמתן לצרכי המועצה.
    3. וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
    4. בדיקה ופיקוח על תקינות תלושי השכר ושל מרכיבי השכר.
    5. ניהול תיקי עובדים
  • בקרה על מערך השכר במועצה
    1. הפקת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים לממונים.
    2. ניתוח דוחות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת המועצה.
    3. הפקת דוחות בקרה חודשיים ושנתיים.
    4. ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר.
  • ביצוע כל מטלה המנותבת על ידי הממונה הישיר.ה

דרישות התפקיד:

השכלה: 

בעל.ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל.ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או בעל.ת תעודת רו"ח בתוקף או הנדסאי.ת או טכנאי.ת רשומ.ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012, או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). או בעל.ת תעודת יועץ.ת מס כולל רישיון או בעל.ת תעודת יועץ.ת פנסיוני.ת כולל רישיון.

קורסים והכשרות מקצועיות:

  • סיימ.ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רו"ח בישראל.
  • מועמדים בעלי.ות תעודת רו"ח אינם נדרשים בקורס חשבי שכר כאמור לעיל.
  • מועמדים המועסקים בתפקיד חשב.ת שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם.ן תעודת חשב.ת שכר רגיל, יתחייבו להשילם קורס חשב שכר(בכיר) כאמור לעיל בתוך 24 חודשים מיום המינוי לתפקיד תעודה זו. עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

ניסיון מקצועי:

  • עבור בעל.ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כאמור- ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.
  • עבור הנסדאי.ת רשומ.ה / יועץ.ת מס / יועץ.ת פנסיוני.ת – ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.
  • עבור טכנאי.ת מוסמך.ת- ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.

ניסיון ניהולי:

  • 3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:

  • היכרות עם תוכנות Office ועם תוכנות מחשב לניהול שכר.
  • ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים במועצה ומחוצה לה.
  • שירותיות.
  • איפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות.
  • יכולות אנליטיות גבוהות.

הגשת מועמדות:

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, 29/11/22
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.

להגשת מועמדות לחץ/י כאן
  • מועמד.ת עם מוגבלות זכאי.ת לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • בהתאם לחוק העדפה מתקנת בישראל, תינתן עדיפות לקליטת מועמדים עם מוגבלות ולאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד.ת בעל.ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.

בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה