דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי 38/21 - מנהל.ת מחלקת הכנסות

מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

תיאור המשרה:  מנהל.ת מחלקת הכנסות

היקף משרה:  100%

כפיפות ארגונית: ס. גזבר ומנהלת אגף תקציבים והכנסות

דרוג דרגה:  חוזה אישי  - 30%-40% משכר מנכ"ל

תיאור תמציתי של תפקיד:

  • גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות המועצה בתחומי ההכנסות והגבייה תוך ניהול מערך השירות הכולל בתחום ההכנסות לתושבים ובעלי עסקים.
  • אחריות לחיוב וגביית ארנונה, המים וההכנסות העצמיות כגון היטלים, שילוט, אגרות תלמידים וכו'.
  • הובלה ופיקוח על מתן השירות בתחום הגבייה לתושבים ובעלי עסקים.
  • פיתוח, ניהול וארגון מיזמים ופרויקטים בנושא שירות לתושב בתחום ההכנסות ומענה לאוכלוסיות מועצתיות מגוונות.
  • ניהול ישיר של עובדים בתחום הגביה והשירות.
  • ניהול מערך האכיפה המנהלי והמשפטי, פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה באכיפת הגבייה, עריכת דו"חות תקופתיים וניתוח מגמות.
  • הכנת תכנית העבודה של המחלקה, דו"חות ומאזנים רבעוניים ושנתיים.
  • ניהול תחום השומה, לרבות הנחות לזכאים והגברת הפיקוח והאכיפה על התחום.
  • אחריות על גבייה מצדדים שלישיים על פי הסכמים.
  • אישור פעולות אכיפה מנהליות בהתאם לפקודת המיסים (גבייה) כגון: עיקולי צד ג', חקירות, עיקול מיטלטלין ועוד.
  • פיקוח על ביצוע בילינג תקופתי על כלל השירותים לרבות ארנונה, שליחת הודעות החיוב לנישומים, והסברתן לנישומים.
  • הגברת מודעות לשיטות גבייה שונות, כגון הוראת קבע בבנק ותשלום שנתי מראש.
  • בקרה על מערך המחשוב ביחידה וייזום שיפורו מעת לעת.
  • אחריות על ייזום בדיקות ומדידות נכסים ברחבי העיר, ויישום התוצאות.
  • אחריות על מיצוי הכנסות המועצה.
  • מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים פרונטאלי, טלפוני וכו), בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
  • ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר.ה והנהלת המועצה.

דרישות התפקיד:

השכלה:
בעל.ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או 
שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ ,באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, משפטים או סטטיסטיקה.
או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.

רישום מקצועי: 
עבור בעל.ת תואר במשפטים – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

קורסים והכשרות מקצועיות:
המנהל.ת יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי גבייה, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק באמצעות חוזה אישי.

ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום ניהול מערכות גבייה, הכספים והגזברות.

ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:

  • היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
  • ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.

הגשת מועמדות:

שאלון אישי למילוי (הקלק/י להורדה)

את הבקשות בצרוף תמונת פספורט, צילום ת"ז, קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים (הכוללים תאריך תחילת וסיום העסקה, היקף משרה ותיאור תפקיד) והמלצות, יש לשלוח למייל [email protected] לא יאוחר מיום 24.10.2021 בשעה 12:00.

  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
  • ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.
  • המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.                   

בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה