מכרזים
מכרז פומבי 38/21 - מנהל.ת מחלקת הכנסות
מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תיאור המשרה: מנהל.ת מחלקת הכנסות
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: ס. גזבר ומנהלת אגף תקציבים והכנסות
דרוג דרגה: חוזה אישי - 30%-40% משכר מנכ"ל
תיאור תמציתי של תפקיד:
- גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות המועצה בתחומי ההכנסות והגבייה תוך ניהול מערך השירות הכולל בתחום ההכנסות לתושבים ובעלי עסקים.
- אחריות לחיוב וגביית ארנונה, המים וההכנסות העצמיות כגון היטלים, שילוט, אגרות תלמידים וכו'.
- הובלה ופיקוח על מתן השירות בתחום הגבייה לתושבים ובעלי עסקים.
- פיתוח, ניהול וארגון מיזמים ופרויקטים בנושא שירות לתושב בתחום ההכנסות ומענה לאוכלוסיות מועצתיות מגוונות.
- ניהול ישיר של עובדים בתחום הגביה והשירות.
- ניהול מערך האכיפה המנהלי והמשפטי, פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה באכיפת הגבייה, עריכת דו"חות תקופתיים וניתוח מגמות.
- הכנת תכנית העבודה של המחלקה, דו"חות ומאזנים רבעוניים ושנתיים.
- ניהול תחום השומה, לרבות הנחות לזכאים והגברת הפיקוח והאכיפה על התחום.
- אחריות על גבייה מצדדים שלישיים על פי הסכמים.
- אישור פעולות אכיפה מנהליות בהתאם לפקודת המיסים (גבייה) כגון: עיקולי צד ג', חקירות, עיקול מיטלטלין ועוד.
- פיקוח על ביצוע בילינג תקופתי על כלל השירותים לרבות ארנונה, שליחת הודעות החיוב לנישומים, והסברתן לנישומים.
- הגברת מודעות לשיטות גבייה שונות, כגון הוראת קבע בבנק ותשלום שנתי מראש.
- בקרה על מערך המחשוב ביחידה וייזום שיפורו מעת לעת.
- אחריות על ייזום בדיקות ומדידות נכסים ברחבי העיר, ויישום התוצאות.
- אחריות על מיצוי הכנסות המועצה.
- מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים פרונטאלי, טלפוני וכו), בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
- ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר.ה והנהלת המועצה.
דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל.ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או
שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ ,באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, משפטים או סטטיסטיקה.
או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.
רישום מקצועי:
עבור בעל.ת תואר במשפטים – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
קורסים והכשרות מקצועיות:
המנהל.ת יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי גבייה, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק באמצעות חוזה אישי.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום ניהול מערכות גבייה, הכספים והגזברות.
ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
- היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
- ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
הגשת מועמדות:
שאלון אישי למילוי (הקלק/י להורדה)
את הבקשות בצרוף תמונת פספורט, צילום ת"ז, קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים (הכוללים תאריך תחילת וסיום העסקה, היקף משרה ותיאור תפקיד) והמלצות, יש לשלוח למייל [email protected] לא יאוחר מיום 24.10.2021 בשעה 12:00.
- בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות אם המועמד.ת כשיר.ה לבצוע התפקיד.
- ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה