מדד איכות השירות במועצה אזורית דרום השרון

במועצה האזורית דרום השרון אנחנו מודדים את השירות הניתן לכם ולכן: 
עמידה בזמנים, שביעות רצון מהחוויה, אפילו כמה מאמץ נדרש מכם בכדי לקבל את השירות ועוד...
כך נוכל לשפר את מתן השירות שמעניקים כל אגפי המועצה בכל התחומים לתושבי המועצה, דרך הפידבק שלכם התושבים.

איך זה קורה? המערכת שואבת נתונים מסקרי שביעות הרצון שלכם לאחר טיפול בפניותיכם וגם מתהליך ניהול הפניה. עובדי המועצה חשופים למדד, יחד אתכם, ולומדים דרכו איפה ואיך להשתפר.

איזה שירותים המדד מודד? את כל השירותים! שימו לב שבמסך זה ניתן לפלח את הנתונים לפי אגף (למשל, חינוך, תפעול, הנדסה וכו') וגם לפי כל אחד מיישובי המועצה. 
לעובדי המועצה יש מסך ייעודי ובו פירוט של הנתונים עד רמת הפניה הבודדת, כדי ללמוד מכל פניה ופניה.
המדד מתעדכן כל 6 שעות ולכן משקף את המצב הנתון במידה מדויקת במיוחד. 

אז איך השירות שנתנו לכם?
אנחנו נמדוד אותו בשבילכם.

שימו לב, המדד מותאם לצפייה מיטבית בגלישה ממחשב וכמו כן יש להמתין לטעינה מלאה.

למעבר לצפייה בנתוני מדד איכות השירות באתר Power BI

*תושבים/ות המבקשים הסבר לתוכן הנ"ל, ניתן ליצור קשר עם מוקד המועצה באמצעות טופס פנייה מקוון