שירות לתושב
תפקיד היחידה לשיפור השירות לתושב הינו להטמיע את ערכי הנגישות, שקיפות ורגישות בתהליכי מתן השירות בכל אגפי ומחלקות המועצה וכן להוביל פרויקטים חוצי ארגון, כגון אוטובוס השירות לתושב, אמנת השירות החדשה ועוד.
תהליכי שיפור השירות לתושב הינם תהליכי עבודה תמידיים, המנוהלים על ידי פורום נאמני השירות – עובדי מועצה מכל האגפים והמחלקות.
מוקד המועצה
מוקד המועצה הוקם במטרה לשפר ולייעל את השירות לתושב.
המוקד משמש כתובת מרכזית לפניות הציבור - בקשות, בירורים ותלונות על מפגעים שונים. בקשות התושבים מועברות לטיפול אגפי ומחלקות המועצה באמצעות מערכת CRM מתקדמת.
המוקד מהווה מנגנון העוקב ומבקר אחר הטיפול בפניות התושבים ולאחר גמר הטיפול מוודא שביעות רצון. מאופן הטיפול בפנייה.
במסגרת פעילותו, מרכז מוקד המועצה את השליטה והבקרה על מוסדות החינוך ומבני המועצה, ופועל כמרכז מידע ושליטה מועצתי במצב שגרה, בשעת חירום ובאירועים מיוחדים.
דרכי התקשרות עם מוקד 106
טלפון
03-9000629
03-9000677
טלפון נייד ו WhatsApp
053-2942154
מייל [email protected]
פנייה בטופס מקוון
מנהל המוקד – צבי כץ
03-9000677
נייד 050-7665325
מייל [email protected]
קבלת קהל
במסגרת תהליכי שיפור השירות לתושבים תתקיים מידי יום רביעי קבלת קהל של ראש המועצה, אושרת גני גונן, בין השעות 15:00 – 18:00.
נשמח כי טרם הפגישה, תעבירו אלינו חומר ומידע רלבנטי שיסייעו לנו במתן התייחסות עניינית ומקצועית לפנייה, עת הגעתכם לקבלת הקהל.
על מנת להקל על זמני המתנה, נשמח כי תתאמו שעת הגעה בטלפון 03-9000520.
לשליחת חומר ומידע רלבנטי [email protected]